K: Töitä ja pikavisiitti Suomeen

Viime viikolla olin taas ompelutarvike-osastolla töissä. Siellä olen nyt tähän mennessä päässyt tekemään oikeastaan kaikkea mahdollista; olen järjestellyt tuotteita uudelleen, täyttänyt hyllyjä, siivonnut, palvellut asiakkaita ja tutkinut varastoa. Alkaa tuntua pikkuhiljaa siltä, että kaikki luonnistuu ja pystyn tekemään paljon ilman apua ja neuvoakin.
Välillä kuitenkin aika käy pitkäksi, kun en aina ole varma että mitä kaikkea on ok tehdä, ja lisätekemistä kysyessä saan harvoin vastauksen, koska liike on todella kiireinen. Myös se harmittaa, että kaikki puhuvat maltaa ja siitä tulee välillä ulkopuolinen olo.

Keskiviikkona otin äkkilähdön kotiin perhetilanteen takia, ja sunnuntaina olinkin jo takaisin maltalla. Olin kuitenkin tosi väsynyt matkustamisesta, joten jäin vielä maanantaina kotiin nukkumaan.

Tänään, tiistaina olin hetken aamulla Juulin ja Nastjan kanssa kangasosastolla viikkaamassa, jonka jälkeen menin taas ompelutarvike-osastolle asettelemaan koristenauhoja uudelleen. Sitten menin taas joksikin aikaa Juulin kanssa viikkaamaan kankaita, kunnes meille sanottiin että jommankumman on mentävä ompelutarvike-osastolle Nastjan kanssa. Minä menin sinne, ja siellä asettelimme Nastjan kanssa ompelulankoja, koristeketjuja ja myöhemmin erottelimme pieniä erivärisiä huopapalloja omiin väreihinsä. Sitten pääsimmekin jo kotiin.

Kommentit

Suositut tekstit